Юний телерепортер (Томашпольська Л. І.)
Юний телерепортер (Томашпольська Л. І.)
Про гурток
Курс охоплює вивчення основ професії телевізійного репортера та практичне застосування набутих знань і навичок вихованцями гуртка. Заняття з юними телерепортерами супроводжується виконанням творчих вправ, тестуванням, застосуванням різноманітного демонстраційного і наочного матеріалу. Курс сприятиме формуванню інтелектуальних компетентностей молоді, здатності до критичного мислення та комунікації з людьми. Вихованці набувають основ репортерської майстерності та вміння знаходити новину, вчаться вправно та аргументовано висвітлювати події, результативно працювати із джерелами, розвивати свої літературні здібності.
Для дітей віком
12 - 18 років
Викладач
Томашпольська Людмила Іванівна
Освіта - вища (режисерська), аспірантура (театрознавство), заслужений діяч мистецтв України Викладала:
- Основи телевізійної журналістики та репортерської майстерності.
- Теорію та практичні навички журналіста-репортера телевізійних новин та спецрепортажів.
- Основи та практичні навички журналіста-репортера у військовий час.
Програма
МОДУЛЬ 1 Професійні обов’язки телерепортера ТЕОРІЯ
- Телебачення в системі засобів масової інформації та пропаганди. Основи журналістики.
- Журналістське розслідування: історія, теорія, практика.
- Застосування методик програмування на успіх, методик розвитку пам’яті, уваги, мислення, розвитку журналістської творчості, методів і способів психологічного впливу на реципієнта.
- Пошук тем для журналістських матеріалів і написання журналістських текстів у різних жанрах. Зйомка та монтаж репортерських телесюжетів.
- Уміння працювати з різними джерелами інформації, створювати яскраві образи у журналістських сюжетах.
- Аналіз і виявлення спільних виразних засобів між телебаченням та кіно, театром, літературою, живописом, музикою.
- Правила роботи тележурналіста з різними видами інформації (словесна, образна, музична).
- Аналіз випусків новин та програм з різних телеканалів.
- Розробка авторських сюжетів, аналіз теми, формулювання ідеї та написання текстів.
- Уміння знаходити і неординарно висвітлювати в сюжеті актуальні та цікаві теми, розробляти структуру сюжету та композиційно вибудовувати сюжет. Уміння написати рецензію.
- Створення власних відеосюжетів і розповсюдження в мережі Інтернет.
- Алгоритм роботи тележурналіста (пошук теми, затвердження заявки, розробка теми та написання сценарію, редагування сценарію, організація знімального процесу, відеомонтаж).
- Особливості спілкування журналіста в кадрі. Психологія успішного діалогу.
- Виступи на публіці, робота в кадрі на задану керівником тему. Користування мікрофоном, відеокамерою та монтажною станцією.
- Уміння брати інтерв’ю, записувати стендапи, начитувати закадровий текст. Навички співпраці в команді з оператором, режисером, монтажером та іншими членами знімальної групи.
Заходи