Реабілітаційна психологія (Олівінська Т.А.)

Реабілітаційна психологія (Олівінська Т.А.)


Про гурток

Курс вивчає психологію здоров’я, методи, завдання та практичний інструментарій психологічної реабілітації як специфічного виду психологічної допомоги підліткові, подолання наслідків кризи та зміцнення характеру.

Для дітей віком

14-18 років років


Викладач

Олівінська Тетяна Анатоліївна

  • Освіта Вища психологічна
  • Викладає Реабілітаційна психологія
  • Телефон 0680524028 (viber, telegram)
  • Email 0680524028t@gmail.com

  • Програма

  • МОДУЛЬ 1 Основні технології саморегуляції психічних станів Теорія ● Аутогенне тренування, як метод лікування самонавіювання за І.Г. Шульцем. ● Найпростіші прийоми саморегуляції. Техніки самопереконання. Виконання самонаказів. Практика ● Комплекс активної релаксації за Дж. Еверлі та Р.Розенфельдом. ● Контроль дихання. ● Методика прогресивної релаксації за Е. Джекобсоним. Навички Навчити м'язової та емоційної релаксції, самонавіюванню, розвитку концентрації уваги та сили уявлення, вмінню контролювати мимовільну розумову активність з метою підвищення ефективності значимої для підлітка діяльності.
  • МОДУЛЬ 2 Стрес та його регуляція Теорія ● Причини повсякденного стресу та його прояви. ● Психологічні захисти та стрес. Психологічне тренування по механізму «Дзеркало». ● Самооцінка та стрес. ● Стратегії подолання стресу. ● Профілактика стресового стану. ● Правила психогігієни в саморегуляції стресу. Практика ● Тренінг «Використовуємо навик розслаблення». ● Тренінг «Об’єктивація напружених ситуацій». ● Тренінг «Віра в найкраще!». ● Тренінг «Удосконалюй себе». ● Тренінг «Гумор ще ніхто не відміняв». Навички • Здобуття навичків стресостійкості, подолання особистісних криз, • вміння зняти напругу, формування позитивного мислення, пошук ресурсів, відчуття внутрішньої гармонії та гарного самопочуття. • розвинути навички управління власним емоційним станом; • набути вміння приймати конструктивні рішення у стресових ситуаціях; • набути вміння самостійно долати негативні наслідки тривалого шкідливого стресу.
  • МОДУЛЬ 3 Абетка повсякденної саморегуляції станів Теорія ● Профілактика втомлюваності. ● Екстрена саморегуляція. Опрацювання технік на візуалізацію. ● Подолання повсякденних страхів та тривоги. Позитивне мислення. Навички кризисного виживання. Набуваємо навички стресостійкості. Робота із дистресовими подіями. Практика ● Тренінг: «Пошук свого індивідуального шляху». ● Тренінг з МАК «Парасолька від будь-яких проблем». ● Тренінг «Як заспокоїтися за допомогою шістьох почуттів». ● Опитувальник « Когнітивна регуляція емоцій». ● Тренінг «Подаруй іншому радість». ● Тренінг «Навчись сприймати красу життя». ● Тренінг «Як здобути спокій та перестати турбуватися і боятися». ● Техніки «Позбавлення страхів». ● Тренінг «Як подолати нудьгу, занепокоєння та образу?» Навички Навички регуляції повсякденного стану протягом дня, вміння перебувати в гарному настрою, подолання негаразд з якими стикається підліток на своєму життєвому шляху, навички підвищення продуктивності роботи у стресовому стані. Оволодіння методами заземлення та стабілізації свого психічного стану, виділення сильних сторін свого Я з позитивним надбанням для себе.

  • Заходи