Реабілітаційна психологія (Олівінська Т.А.)
![](https://score.palace.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/06/zobrazhennya_viber_2023-06-18_23-36-06-057.jpg)
Про гурток
Курс вивчає психологію здоров’я, методи, завдання та практичний інструментарій психологічної реабілітації як специфічного виду психологічної допомоги підліткові, подолання наслідків кризи та зміцнення характеру.
Для дітей віком
14-18 років років
![](https://score.palace.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/06/olivinska-t.a.jpg)
Викладач
Олівінська Тетяна Анатоліївна
Освіта Вища психологічна
Викладає Реабілітаційна психологія
Телефон 0680524028 (viber, telegram)
Email 0680524028t@gmail.com
![](https://score.palace.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/06/378724_1.jpg)
Програма
МОДУЛЬ 1 Основні технології саморегуляції психічних станів
Теорія ● Аутогенне тренування, як метод лікування самонавіювання за І.Г. Шульцем.
● Найпростіші прийоми саморегуляції. Техніки самопереконання. Виконання самонаказів.
Практика ● Комплекс активної релаксації за Дж. Еверлі та Р.Розенфельдом.
● Контроль дихання.
● Методика прогресивної релаксації за Е. Джекобсоним.
Навички Навчити м'язової та емоційної релаксції, самонавіюванню, розвитку концентрації уваги та сили уявлення, вмінню контролювати мимовільну розумову активність з метою підвищення ефективності значимої для підлітка діяльності.
МОДУЛЬ 2 Стрес та його регуляція
Теорія ● Причини повсякденного стресу та його прояви.
● Психологічні захисти та стрес. Психологічне тренування по механізму «Дзеркало».
● Самооцінка та стрес.
● Стратегії подолання стресу.
● Профілактика стресового стану.
● Правила психогігієни в саморегуляції стресу.
Практика ● Тренінг «Використовуємо навик розслаблення».
● Тренінг «Об’єктивація напружених ситуацій».
● Тренінг «Віра в найкраще!».
● Тренінг «Удосконалюй себе».
● Тренінг «Гумор ще ніхто не відміняв».
Навички • Здобуття навичків стресостійкості, подолання особистісних криз,
• вміння зняти напругу, формування позитивного мислення, пошук ресурсів, відчуття внутрішньої гармонії та гарного самопочуття.
• розвинути навички управління власним емоційним станом;
• набути вміння приймати конструктивні рішення у стресових ситуаціях;
• набути вміння самостійно долати негативні наслідки тривалого шкідливого стресу.
МОДУЛЬ 3 Абетка повсякденної саморегуляції станів
Теорія ● Профілактика втомлюваності.
● Екстрена саморегуляція. Опрацювання технік на візуалізацію.
● Подолання повсякденних страхів та тривоги. Позитивне мислення. Навички кризисного виживання. Набуваємо навички стресостійкості. Робота із дистресовими подіями.
Практика ● Тренінг: «Пошук свого індивідуального шляху».
● Тренінг з МАК «Парасолька від будь-яких проблем».
● Тренінг «Як заспокоїтися за допомогою шістьох почуттів».
● Опитувальник « Когнітивна регуляція емоцій».
● Тренінг «Подаруй іншому радість».
● Тренінг «Навчись сприймати красу життя».
● Тренінг «Як здобути спокій та перестати турбуватися і боятися».
● Техніки «Позбавлення страхів».
● Тренінг «Як подолати нудьгу, занепокоєння та образу?»
Навички Навички регуляції повсякденного стану протягом дня, вміння перебувати в гарному настрою, подолання негаразд з якими стикається підліток на своєму життєвому шляху, навички підвищення продуктивності роботи у стресовому стані. Оволодіння методами заземлення та стабілізації свого психічного стану, виділення сильних сторін свого Я з позитивним надбанням для себе.
![]()
Заходи