Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Основи зв’язків із громадськістю (Public Relations) (Досенко А.К.) – Пошук гуртків

Основи зв’язків із громадськістю (Public Relations) (Досенко А.К.)

ПРОФІЛЬНА ОСВІТА
Профільний гурток

Основи зв'язків із громадськістю (Public Relations) (Досенко А.К.)


Про гурток

Курс розглядає фундаментальні принципи формувати в учнів фахові знання про сутність та природу зв’язків із громадськістю, їхню роль у суспільно-політичному процесі держави, виробити навички самостійного планування PR-кампаній та навчити створювати власні PR-проекти (кампанії, акції, стратегії тощо).

Для дітей віком

14 - 21 років


Викладач

Досенко Анжеліка Костянтинівна

  • ОСВІТА: Кандидат наук із соціальних комунікацій
  • ТЕЛЕФОН: (044) 293 29 85
  • email: likalive@bigmir.net


Програма

МОДУЛЬ 1 - Сутність, зміст і специфіка ПР

  • Визначення поняття «Public Relations»
  • Нормативно-правова база «Public Relations»
  • ПР, реклама, пропаганда: загальне та особливе
  • Кодекс професійної поведінки в сфері ПР/Лісабонський кодекс
МОДУЛЬ 2 - Робота піарника: вимоги до знань і вмінь
  • Напрямки роботи ПР
  • Характеристика ПР-агентств
  • ПР-спеціалісти на ринку праці: сучасний стан та перспективи
  • Ділова гра «Власне ПР-агентство». Аналіз візуальної продукції ПР-структури (буклети, відеоматеріали тощо).
МОДУЛЬ 3 - Корпоративний ПР
  • Внутрішньокорпоративні зв’язки: характеристика та особливості
  • Види ПР
  • Аналіз урядових засобів масової інформації (характер матеріалів, кут подачі, оформлення тощо).
МОДУЛЬ 4 - Спеціальні заходи ПР
  • Презентаційна кампанія
  • Робота зі ЗМІ: особливості процесу
  • Організація прес-конференції
  • Підготовка концепції спеціального заходу ПР. Розроблення проекту презентаційної кампанії промислового або харчового продукту відомого бренду. Захист проектів презентаційної кампанії. Відвідування виставок: аналіз їх роботи, особливості проведення, характерні риси виставки з огляду на ПР-діяльність.


Заходи