Основи зв’язків із громадськістю (Public Relations) (Досенко А.К.)
ПРОФІЛЬНА ОСВІТА
Профільний гурток
Профільний гурток
Основи зв'язків із громадськістю (Public Relations) (Досенко А.К.)
Про гурток
Курс розглядає фундаментальні принципи формувати в учнів фахові знання про сутність та природу зв’язків із громадськістю, їхню роль у суспільно-політичному процесі держави, виробити навички самостійного планування PR-кампаній та навчити створювати власні PR-проекти (кампанії, акції, стратегії тощо).
Для дітей віком
14 - 21 років
Викладач
Досенко Анжеліка Костянтинівна
- ОСВІТА: Кандидат наук із соціальних комунікацій
- ТЕЛЕФОН: (044) 293 29 85
- email: likalive@bigmir.net
Програма
МОДУЛЬ 1 - Сутність, зміст і специфіка ПР
- Визначення поняття «Public Relations»
- Нормативно-правова база «Public Relations»
- ПР, реклама, пропаганда: загальне та особливе
- Кодекс професійної поведінки в сфері ПР/Лісабонський кодекс
- Напрямки роботи ПР
- Характеристика ПР-агентств
- ПР-спеціалісти на ринку праці: сучасний стан та перспективи
- Ділова гра «Власне ПР-агентство». Аналіз візуальної продукції ПР-структури (буклети, відеоматеріали тощо).
- Внутрішньокорпоративні зв’язки: характеристика та особливості
- Види ПР
- Аналіз урядових засобів масової інформації (характер матеріалів, кут подачі, оформлення тощо).
- Презентаційна кампанія
- Робота зі ЗМІ: особливості процесу
- Організація прес-конференції
- Підготовка концепції спеціального заходу ПР. Розроблення проекту презентаційної кампанії промислового або харчового продукту відомого бренду. Захист проектів презентаційної кампанії. Відвідування виставок: аналіз їх роботи, особливості проведення, характерні риси виставки з огляду на ПР-діяльність.
Заходи