Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Основи сценічної майстерності (Неміровченко С.А.) – Пошук гуртків

Основи сценічної майстерності (Неміровченко С.А.)

Основи сценічної майстерності (Неміровченко С.А.)


Про гурток

Гурток покликаний на формування творчої особистості засобами театрального мистецтва. До програми входять вправи з акторської майстерності, вправи на розвиток сценічної уяви та уваги, етюди, перевтілення, розвиток дикції та артикуляції, гімнастика голосу, основи сценічного руху та пластики. Комплексно забезпечує загальноестетичний розвиток вихованців.

Для дітей віком

12-14 років


Викладач

Неміровченко Світлана Анатоліївна

  • Освіта: вища;
  • Працює у Палаці з 2010 року;
  • savetan45@gmail.com
  • тел. 067-812-26-62


Програма

РОЗДІЛ І. Загальноестетичний розвиток.

  • Бесіда про театр на матеріалі переглянутих гуртківцями вистав.
  • Суспільне призначення театру. Види театрального мистецтва. Жанри театру.
  • Театр- це синтез мистецтв. Відмінність театру від інших видів мистецтва.
  • Особливості драматичного мистецтва. Дія як мова театру.
  • Колективність мистецтва театру.
РОЗДІЛ ІІ. Акторська майстерність.
  • Вивчення та практичне засвоєння елементів техніки за системою К. Станіславського.
  • Сценічна увага.Уява. Поняття уяви, види уяви. «Ніби» - основа роботи уяви, початок творчості.
  • «Запропоновані обставини» - розвиток творчості.
  • Сценічна віра. Вправи – експромти на розвиток «правди» і «віри».
  • Дія. Фізична та словесна дії.
  • Фізична дія як основа перебування на сцені.
  • Вправи на дію з уявним предметом.
  • Етюд. Поняття про етюд. Перевтілення.
РОЗДІЛ ІІІ. Сценічна мова.
  • Гімнастика голосу та дії.
  • Постановка дихання та виховання мовного голосу.
  • Звуки та букви.Сценічне звучання голосних і приголосних.
  • Правильний наголос.Артикуляція. Артикуляційна гімнастика.
  • Дикція. Поняття дикції як важливого виразного засобу актора. Значення дикції.
РОЗДІЛ ІV. Основи сценічного руху.
  • Вивчення техніки правильної ходи: постановка ніг, плавність ходи,тримання спини, рук.
  • Розвиток гнучкості та рухливості тіла, зміцнення м’язів тулуба.. Присідання, нахили, вправи «Пружина», «Лава», «Сінхронне плавання».
  • Розвиток виразності руху рук.
  • Розвиток мовно-рухової та вокально-рухової координації.
  • Вправи на координацію рухів.
  • Сценічне падіння ( прямо вниз), падання зі сходинок.
РОЗДІЛ V. Робота над сценічним втіленням п’єси. Постановка. 
  • Читання п’єси. Обмін враженнями, Розподіл ролей.
  • Робота актора над образом (робота актора над роллю).
  • Визначення основних подій п’єси, теми, ідеї, конфлікту, колективної та наскрізної дії драматичного твору.
  • Подієвий аналіз кожного персонажа.
  • Робота над епізодами.
  • Індивідуальна робота, масові сцени, монологи, вокальні партії, хореографічні номери.
  • Репетиція зі світлом та музикою, робота с мікрофоном.
  • Загальні репетиції. Репетиція в костюмах. Генеральний прогін.
  • Прем’єра.


Заходи

  • День відкритих дверей Палацу;
  • Новорічні ялинки у Палаці;
  • Театралізовані інтерактивні вистави;
  • Благодійні акції та ігрові програми;
  • Тематичні проєкти Палацу;