Сценарна та режисерська майстерність (Печенізький А.А.)

Сценарна та режисерська майстерність (Печенізький А.А.)


Про гурток

Кожного дня поруч із нами відбуваються тисячі різних історій, сотні – мають безпосереднє відношення до нас, у десятках – ми є активними учасниками. Варто тільки придивитися уважніше, відчути, зрозуміти драматургію, психологію та мотивацію героїв – і можна сміливо знімати кіно або створювати театральну виставу. Додайте трохи професійних знань, досвіду минулих поколінь – і от вже ви режисер! Як воно, бути режисером і що для цього потрібно – дізнаєтесь на курсі. У програмі курсу: філософія та психологія життя у процесі режисерської роботи над творчим матеріалом, основи внутрішньої драматургії, ідея та поетапне її втілення, жанр та стиль кіно- і телепродукту, побудова сюжетних ліній, основи монтажу, звукорежисури, корекції кольору тощо. Також розвиток уяви та фантазії і практичне використання усього цього у житті та творчості . Робота із сценаристами та акторами.

Для дітей віком

12-21 років


Викладач

Печенізький Андрій Андрійович

режисер, актор, співак та музикант. За першою освітою – викладач історії та суспільствознавства, за другою – викладач музичного мистецтва, вокалу, за третьою – режисер драматичного театру. Більш ніж 10-річний досвід роботи на телебаченні, автор та ведучй програм, режисер і сценарист. Закордонні стажування: Італія: Флоренція, Венеція, Піза, кінокомпанії RAI-1, RAI-2, Видавництво «ILTIRRENO», «Пізанський Університет інформаційних технологій»). Навчання в «Інтершколі». Великий досвід зйомок в фільмах та серіалах. Актор трьох київських театрів. (044) 293 29 85


Програма

МОДУЛЬ 1 - РЕЖИСЕР ЯК УЧАСНИК ВЕЛИКОГО ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ

  • «Хто ТУТ головний?» Хто такий режисер? Його місце у творчому процесі.
  • «Якого кольору має бути «Арка героя?»  Основи драматургії. Ідея і тема історії. Місце героя у сценарії.
  • «Від Чапліна до Ноллана». Яким було, яким є та буде сучасне кіно, телебачення і соцмережі.
  • «Весь Світ – театр, а люди в ньому - актори».
  • Основи акторської майстерності.
  • «Камера… Мотор… Почали!» Основи роботи режисера  кіно і телебачення. Побудова кадру. Основи монтажу.
  • Аналіз відомих ігрових, документальних, анімаційних фільмів. Написання власних альтернативних версій. Пізнання усього процесу створення кіно-, теле- , інтернет-, або театрального продукту. Основи сценарної  та акторської майстерності задля кращого розуміння всього процесу.
  • Створення свого першого телесюжету
МОДУЛЬ 2 - У КАДРІ ТА ПОЗА НИМ
  • «Експлікація – запорука успіху, або як Феліні знімав без сценарію?» Робота зі сценарієм, літературним матеріалом. Розуміння задуму автора та створення свого задуму. Тема. Ідея.
  • Режисер – майстер конфлікту. Побудова свого сценарію. Колізії, події, конфлікти та герої.
  • «Сміх та сльози» Загострюємо драматургію сценарними засобами.
  • «Ефект Кулешова та саспенс Хічкока» - загострюємо драматургію візуальними засобами. Вчимося робити розкадровку
  • «Життя в інтернет-суспільстві?» Особливості зйомки історій для інтернету.
  • Режисерський аналіз літературного матеріалу, формування режисерського задуму історії. Спроби їх реалізації на екрані або сцені.
  • Створення великого телесюжету або документального фільму. Робота із сюжетами для інтернету.
МОДУЛЬ 3 - ТВОРИМИ «СВОЄ» КІНО
  • «Світло в кінці тонелю» - робота із побудовою кадру. Основи операторської роботи. Монтажність кадрів. Світло. Звук. Художнє бачення «картинки».
  • «Камера… Мотор… ПОЧАЛИ!.......». Знімальний процес. Робота режисера над втіленням задуму. Робота із оператором та іншими членами знімальною групи.  Робота із акторами.
  • Втілення задуму. Розуміння основ побудови кадру разом із оператором та іншими учасниками процесу. Робота із завданнями для акторів.
  • Початок зйомок короткометражного ігрового  фільму.
МОДУЛЬ 4 - ЧИ Є ЖИТТЯ ПІСЛЯ ЗЙОМОК?
  • «На «пості» доліпимо якось?»  Постпродакшн – його завдання та можливості.
  • «Монтажер – головний у кіновиробництві, зрозумів, режисеришка?»  Підготовка до монтажу та монтаж.
  • «… Реклама без самого продукту».  Препродакшн, постпродакшн.
  • «Що наше життя? Фестиваль!» - фестивалі та конкурси, як засіб заявити про себе світові.
  • Редагування сценаріїв. Проведення обговорень сценаріїв та їх, презентацій та пітчингів.
  • Створення готового ігрового короткометражного фільму. Довершення телесюжетів та документальних фільмів.


Заходи

  • Міжнародний фестиваль дитячо-юнацької журналістики "Прес-весна на Дніпрових схилах"