Сценарна та режисерська майстерність (Печенізький А.А.)
Сценарна та режисерська майстерність (Печенізький А.А.)
Про гурток
Кожного дня поруч із нами відбуваються тисячі різних історій, сотні – мають безпосереднє відношення до нас, у десятках – ми є активними учасниками. Варто тільки придивитися уважніше, відчути, зрозуміти драматургію, психологію та мотивацію героїв – і можна сміливо знімати кіно або створювати театральну виставу. Додайте трохи професійних знань, досвіду минулих поколінь – і от вже ви режисер! Як воно, бути режисером і що для цього потрібно – дізнаєтесь на курсі. У програмі курсу: філософія та психологія життя у процесі режисерської роботи над творчим матеріалом, основи внутрішньої драматургії, ідея та поетапне її втілення, жанр та стиль кіно- і телепродукту, побудова сюжетних ліній, основи монтажу, звукорежисури, корекції кольору тощо. Також розвиток уяви та фантазії і практичне використання усього цього у житті та творчості . Робота із сценаристами та акторами.
Для дітей віком
12-21 років
Викладач
Печенізький Андрій Андрійович
режисер, актор, співак та музикант. За першою освітою – викладач історії та суспільствознавства, за другою – викладач музичного мистецтва, вокалу, за третьою – режисер драматичного театру. Більш ніж 10-річний досвід роботи на телебаченні, автор та ведучй програм, режисер і сценарист. Закордонні стажування: Італія: Флоренція, Венеція, Піза, кінокомпанії RAI-1, RAI-2, Видавництво «ILTIRRENO», «Пізанський Університет інформаційних технологій»). Навчання в «Інтершколі». Великий досвід зйомок в фільмах та серіалах. Актор трьох київських театрів. (044) 293 29 85
Програма
МОДУЛЬ 1 - РЕЖИСЕР ЯК УЧАСНИК ВЕЛИКОГО ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ
- «Хто ТУТ головний?» Хто такий режисер? Його місце у творчому процесі.
- «Якого кольору має бути «Арка героя?» Основи драматургії. Ідея і тема історії. Місце героя у сценарії.
- «Від Чапліна до Ноллана». Яким було, яким є та буде сучасне кіно, телебачення і соцмережі.
- «Весь Світ – театр, а люди в ньому - актори».
- Основи акторської майстерності.
- «Камера… Мотор… Почали!» Основи роботи режисера кіно і телебачення. Побудова кадру. Основи монтажу.
- Аналіз відомих ігрових, документальних, анімаційних фільмів. Написання власних альтернативних версій. Пізнання усього процесу створення кіно-, теле- , інтернет-, або театрального продукту. Основи сценарної та акторської майстерності задля кращого розуміння всього процесу.
- Створення свого першого телесюжету
- «Експлікація – запорука успіху, або як Феліні знімав без сценарію?» Робота зі сценарієм, літературним матеріалом. Розуміння задуму автора та створення свого задуму. Тема. Ідея.
- Режисер – майстер конфлікту. Побудова свого сценарію. Колізії, події, конфлікти та герої.
- «Сміх та сльози» Загострюємо драматургію сценарними засобами.
- «Ефект Кулешова та саспенс Хічкока» - загострюємо драматургію візуальними засобами. Вчимося робити розкадровку
- «Життя в інтернет-суспільстві?» Особливості зйомки історій для інтернету.
- Режисерський аналіз літературного матеріалу, формування режисерського задуму історії. Спроби їх реалізації на екрані або сцені.
- Створення великого телесюжету або документального фільму. Робота із сюжетами для інтернету.
- «Світло в кінці тонелю» - робота із побудовою кадру. Основи операторської роботи. Монтажність кадрів. Світло. Звук. Художнє бачення «картинки».
- «Камера… Мотор… ПОЧАЛИ!.......». Знімальний процес. Робота режисера над втіленням задуму. Робота із оператором та іншими членами знімальною групи. Робота із акторами.
- Втілення задуму. Розуміння основ побудови кадру разом із оператором та іншими учасниками процесу. Робота із завданнями для акторів.
- Початок зйомок короткометражного ігрового фільму.
- «На «пості» доліпимо якось?» Постпродакшн – його завдання та можливості.
- «Монтажер – головний у кіновиробництві, зрозумів, режисеришка?» Підготовка до монтажу та монтаж.
- «… Реклама без самого продукту». Препродакшн, постпродакшн.
- «Що наше життя? Фестиваль!» - фестивалі та конкурси, як засіб заявити про себе світові.
- Редагування сценаріїв. Проведення обговорень сценаріїв та їх, презентацій та пітчингів.
- Створення готового ігрового короткометражного фільму. Довершення телесюжетів та документальних фільмів.
Заходи
- Міжнародний фестиваль дитячо-юнацької журналістики "Прес-весна на Дніпрових схилах"