Медіастартап (Капуста А. О.)
Медіастартап (Капуста А. О.)
Про гурток
Курс побудовано на теоретичних та практичних заняттях, де діти матимуть змогу засвоїти прослуханий матеріал та побачити, як він працює на практиці. Під час занять діти створюватимуть власний медіапроект, який потім будуть наповнювати, просувати, а також дізнаються, як зробити прибутковим власне медіа. Зустрічі із фахівцями з медіасфери допоможуть перейняти досвід від практиків та зрозуміти роботу журналіста зсередини. На теоретичну частину курсу відведено матеріал, який допоможе дитині засвоїти основи роботи журналіста, а також підвищить рівень медіаграмотності.
Для дітей віком
11-15 років
Викладач
Капуста Аліна Олександрівна
Освіта – вища Аліна Олександрівна Капуста Освіта вища: магістр. Спеціальність:фінанси, банківська справа та страхування Телефон +380934236689 Email alinochka2004199512@gmail.com
Програма
Модуль 1 «Вступ до журналістики» Теорія
- Хто такий журналіст та чим він займається?
- Які є види ЗМІ?
- Жанри, у яких працюють журналісти.
- Зустрічі із фахівцями, майстер-класи, прес-конференції, участь у конкурсах, фестивалях.
- Створення матеріалів для майбутнього медіа у різних жанрах і форматах.
- Екскурсії до редакцій.
- У дитини формується уявлення про те, хто такий журналіст.
- Уміння розрізняти ЗМІ за видами, створювати журналістські матеріали у різних жанрах.
- Як функціонують редакції різних ЗМІ (теле-, радіо-, журнали та газети, Інтернет ЗМІ)? Хто там працює?
- Послідовність створення журналістського матеріалу.
- Платформи, на яких може працювати журналіст.
- Вибір тематики та наповнення для медіа.
- Вибір ЗМІ та платформи.
- Розподіл обов'язків у редакції.
- Розуміння, як працює редакція ЗМІ.
- Уміння обрати платформу для майбутнього медіапродукту, наповнити її власними матеріалами.
- Як зробити медіа прибутковим?
- Блогери теж журналісти та в чому їх успіх?
- Секрети створення матеріалу, який оцінить публіка.
- Просування медіаконтенту.
- Створення блогів на власній медіаплатформі.
- Інтерв'ю з улюбленим героєм.
- Уміння створити власний блог з початку.
- Уміння робити професійні інтерв'ю, правильно побудувати розмову з людиною.
- Уміння просувати та отримувати прибуток із власного медіа.
Заходи