Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Креативне моделювання (Гонтар Н.П.) – Пошук гуртків

Креативне моделювання (Гонтар Н.П.)

Креативне моделювання (Гонтар Н.П.)


Про гурток

Науково-технічна творчість сприяє залученню дітей до продуктивної творчої діяльності та спрямована на розвиток їх здібностей, ознайомлення із світом науки та техніки. В гуртку "Креативне моделювання" вихованці вчаться конструювати, експериментують, розвивають логічне мислення, поглиблюють і застосовують у практичній діяльності знання шкільної програми з математики та трудового навчання, отримують навички вирішення винахідницьких задач і виконання проектів.

 

Юні моделісти виготовляють діючі технічні об’єкти та моделі різного рівня складності із застосуванням доступних матеріалів - це рухомі іграшки, авто, авіа та моделі кораблів, вчаться працювати із різними матеріалами та інструментами. Свої доробки вихованці демонструють на різноманітних виставках та конкурсах.

Для дітей віком

6-9 років


Викладач

Гонтар Наталія Петрівна

Освіта: вища, педагогічна

тел: (066)113-0694

email: uchsam1982@gmail.com


Програма

Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі до початкового технічного моделювання.
Основні завдання:
— засвоєння початкових технічних і технологічних знань, елементарних уявлень і понять, ознайомлення зі світом техніки, най­простішими технологічними процесами, елементарною електротехнікою, графічною грамотністю, технічним моделюванням, конструюванням і дизайном;
 
— формування графічної грамотності, вмінь і навичок роботи з різноманітними матеріалами та інструментами, виготовлення іг­рашок, моделей машин і механізмів, вміння застосовувати отримані знан­ня на практиці;
 
— набуття досвіду власної творчої діяльності; розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення, уяви, фантазії, здатності проявляти творчу ініціативу, вирішувати творчі завдан­ня; формування стійкого інтересу до технічної творчості, потреби у твор­чій самореалізації та духовному самовдосконаленні;
 
— виховання поваги до праці та людей праці, дбайливого ставлення до навколишнього середовища, культури праці, формування по­зитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство та ін.), доброзичливості й товариськості, уміння працювати в колективі.
 
Програма гуртка спрямована на формування в гуртківців системного мис­лення, вміння бачити зв'язок технічної творчості з предметами шкільно­го курсу. У змісті програми враховані вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти в галузях «Математика», «Технології». «Мистецтво», «Людина і світ».
 
Програма включає елементарні відомості з математики, природознавства, фізики, розкриваються питання історії, мистецтва та суспільствознавства.
 
Важлива роль надається графічній підготовці, формуванню мовної культури гуртківців, засвоєнню технічної термінології, проведенню дослідів і вирішенню творчих завдань.
 
Кожне заняття включає теоретичний матеріал і практичну роботу.


Заходи