Інклюзивний театр “Перспектива” (Гутник О.О.)

Інклюзивний театр "Перспектива" (Гутник О.О.)


Про гурток

Інклюзивний театр "Перспектива" створений для вихованців з особливими освітніми потребами з метою допомоги в подоланні труднощів  соціалізації (розширення життєвого досвіду, сприяння здоровому спілкуванню з однолітками, розвиток творчих здібностей).  Програма передбачає використання елементів   логоритміки, психогімнастики,  ритмопластики, музикотерапії, казкотерапії в поєднанні з вправами з  акторської майстерності, сценічного руху, культури мовлення для вдосконалення уваги, уяви, творчого мислення, розвитку емоційного інтелекту та соморегуляції, зняття бар’єрів  в комунікації та формування здатності до командної роботи.

Для дітей віком

7-21 років


Викладач

Гутник Олена Олексіївна


Програма

  1. Психогімнастика та акторська майстерність
1.1 Основи театральної культури та види театрального мистецтва. Культура глядача. Театральні професії. Шлях народження вистави. Театр і кіно. 1.2 Робота з увагою. Розвиток довільної слухової та зорової уваги, уваги до предмета та до партнера, уваги до себе. Саморегуляція та робота в групі. 1.3 Світ емоцій людини та їх мімічний прояв. . Формування вміння впізнавати та мімічно зображати різні емоції. 1.4 Робота з уявою.  Елементи сценічної дії. Індивідуальні та групові етюди. 1.5 Робота над формуванням вміння демонструвати свої досягнення іншим людям. Виступ перед публікою. Робота перед відеокамерою.
  1. Логоритміка, казкотерепія, сценічна мова та культура мовлення
2.1 Артикуляційна гімнастика. 2.2 Розвиток вміння контролювати дихання під час мовлення 2.3 Розвиток вміння змінювати  гучність та висоту голосу (звуконаслідування) 2.4 Звуки мовлення (голосні, приголосні)  та шуми. Імітація шумів голосом. Шумовий театр. 2.5 Усунення мовленнєвих блоків та  розвиток вільного звучання голосу. Робота над дикцією. Логоритмічні розспівки. Скоромовки. Ритмічність мовлення. 2.6 Голос та емоції … Культура спілкування: слова ввічливості 2.7 Читання та розігрування казок. 2.8 Робота над віршами.
  1. Танцювальна терапія, ритмопластика та сценічний рух
3.1 Роль руху і танцю у виставі. 3.2 Орієнтація у просторі. Народні ігри. 3.3 Виховання ритмічності:  початок та кінець руху за сигналом, виконання рухів в різному темпі, координація рухів і співвідношення їх з музичним супроводом. 3.4  Елементи пантоміми. Взаємозв’язок рухів та емоцій.  Вправи на висловлення емоцій через рух. 3.5 Розвиток мовно-рухової координації.


Заходи

 

  • Новорічні ялинки у Палаці;
  • Театралізовані вистави;
  • Благодійні акції та ігрові програми;
  • Тематичні проєкти Палацу;
  • Театральні конкурси.