Ігрова майстерня (Адаменко О.М.)
Ігрова майстерня (Адаменко О.М.)
Про гурток
Гурток передбачає оволодівання навичками класифікації, організації, пояснення і проведення ігор; ігрових програм; театральних інтерактивних вистав. Сприяє формуванню уяви про театральне мистецтво; образ актора, ігротехніка, ведучого, режисера. Ознайомлення з правилами сценічної культури. Забезпечує комплексний розвиток фантазії, уяви, сценічної майстерності (дикції, ритміки пластики), комунікативних здібностей, формування розуміння власної національної ідентичності засобами ігрової діяльності.
Для дітей віком
6-10 років
Викладач
Адаменко Олександр Миколайович
- Освіта: вища, педагогічна;
- Працює у Палаці з 2017 року;
- adamenko.s@ukr.net
- тел. 095-434-83-44
Програма
Навчальна програма ігротехніків (рекомендована МОН, лист №1/11-6202 від 11.06.2018), (адаптована) РОЗДІЛ І. Теорія гри.
- Гра як форма дозвілля. Класифікація та організація ігор. Складові професії агротехніка.
- Ігри на знайомство.
- Ігри з другом.
- Командні ігри.
- Естафета як різновид командних ігор. Естафетний марафон.
- Спортивні ігри.
- Математичні ігри.
- Українські народні ігри.
- Ігри народів світу.
- Мої улюблені ігри.
- Вивчення лічилок, загадок.
- Поняття сценічної культури. Особливості роботи на сценічному майданчику.
- Особливості роботи з мікрофоном.
- Ігри та розваги з естради.
- Способи подолання сценічного хвилювання.
- Прийоми швидкого запам'ятовування тексту.
- Основи сценічного руху.
- Поняття «пам'ять фізичних дій».
- Артикуляційна гімнастика.
- Мізансценування. Вправи на координацію рухів.
- Масово-ігровий танець. Музичні ігри та методи їх проведення.
- Поняття сценарію ігрової програми, етапи роботи зі сценарієм.
- Правила роботи з текстом: темп, інтонація, мовлення, логічний наголос, паузи.
- Інтонаційне забарвлення тексту, розвиток сили голосу.
- Читання тексту казок та театралізованих ігрових програм за ролями.
- Вправи на розвиток уяви та фантазії.
- Робота над створенням образу ігротехніка за сценарієм.
- Поняття сценарію ігрової програми, етапи роботи зі сценарієм.
- Правила роботи з текстом: темп, інтонація, мовлення, логічний наголос, паузи.
- Інтонаційне забарвлення тексту, розвиток сили голосу.
- Читання тексту казок та театралізованих ігрових програм за ролями.
- Вправи на розвиток уяви та фантазії.
- Робота над створенням образу ігротехніка за сценарієм.
- Участь у ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах.
- Тренінг «Я успішний актор».
Заходи
- День відкритих дверей Палацу;
- Новорічні ялинки у Палаці;
- Театралізовані інтерактивні вистави;
- Благодійні акції та ігрові програми;
- Тематичні проєкти Палацу;