Акторська майстерність та сценічна мова (Третьяков Д. М., Дорошенко Д. Ю.)

Акторська майстерність та сценічна мова (Третьяков Д. М., Дорошенко Д. Ю.)


Про гурток

Особливістю театрального мистецтва є те, що його природа синтетична, у ньому поєднано мистецтво слова, дії, образотворчого мистецтва, музики, хореографії. Театральний колектив – це можливість для дитини різнобічно виразити себе. Гурток покликаний сприяти формуванню світовідчуття вихованця, розкриттю його творчої індивідуальності, формуванню в нього поняття про театральну етику; розвивати творчу психотехніку актора. Основні завдання дисципліни: оволодіти технікою мовлення, а саме: дикцією, диханням, голосом, вокалом, орфоепією та логіко-інтонаційними закономірностями.

Для дітей віком

7-15 років


Викладач

Третьяков Дмитро Михайлович, Дорошенко Данило Юрійович


Програма

Початковий рівень навчання РОЗДІЛ І.  Акторська майстерність.

  • Органічна сценічна увага.
  • Звільнення м’язів і подолання м’язових затискувань.
  • Тренінг із оволодіння елементами сценічної дії.
  • Дія в умовах вимислу, подолання обставин.
  • Робота над етюдом.
РОЗДІЛ ІІ. Сценічна мова
  • Гімнастика обличчя.
  • Розвиток дихання.
  • Розвиток вільного звучання.
  • Розвиток голосу.
  • Робота над дикцією.
  • Орфоепія.
  • Робота над віршованим твором.
РОЗДІЛ ІІІ. Екскурсії, перегляд вистав, бесіди.   Основний рівень навчання (1 рік) РОЗДІЛ І. Акторська майстерність.
  • Органічна сценічна увага.
  • Звільнення м’язів і подолання м’язових затискувань.
  • Тренінг із оволодіння елементами сценічної дії, розвиток запам’ятовування фізичних дій, дія з уявними предметами.
  • Дія в умовах вимислу, подолання обставин.
  • Робота над етюдом.
РОЗДІЛ ІІ. Сценічна мова.
  • Гімнастика обличчя.
  • Розвиток дихання.
  • Розвиток вільного звучання.
  • Розвиток голосу.
  • Робота над дикцією.
  • Орфоепія.
  • Робота над віршованим твором.
РОЗДІЛ ІІІ. Екскурсії, перегляд вистав, бесіди.   Основний рівень навчання (2-3 рік) РОЗДІЛ І. Акторська майстерність.
  • Зміна ставлення до предмета, місця дії, факту, партнера.
  • Сценічне спілкування.
  • Розвиток відчуття форми.
  • Вивчення темпоритму дії.
  • Мізансцена – мова вистави.
  • Робота над драматургічним матеріалом.
РОЗДІЛ ІІ. Сценічна мова.
  • Мовний апарат та його тренування.
  • Техніка дихання та постановка голосового апарату.
  • Робота над дикцією.
  • Літератуона вимова.
  • Логіка мови.
  • Темпоритм мови.
  • Читання прозового твору.


Заходи

  • День відкритих дверей Палацу;
  • Театральні вистави;
  • Тематичні проєкти Палацу;