Акторська майстерність (13-21 рік) (Печенізький А. А.)
Акторська майстерність (13-21 рік) (Печенізький А. А.)
Про гурток
Актор – це не просто лялька, яка сміється або плаче. Актор – це засіб спілкування людини зі Всесвітом, як і кіно, театр, як і Мистецтво загалом. В програмі курсу: життя у житті. Розуміння себе у мистецтві та мистецтва в собі. Можна багато написати про Станіславського або Чехова, але навіщо писати, коли це можна зробити? Теорія буде, але виключно заради практики. Будемо багато ходити, бігати, стрибати, сумувати, відчувати й радіти життю по-справжньому. Робота над сценічною мовою, диханням, постановка голосу (професійна вокальна та акторська), творення власних етюдів, зйомки у телесюжетах, інтерв’ю, робота ведучого ТБ та будь-яка інша робота на камеру, зйомки у ігровому та документальному кіно, робота на сцені – все це чекає на учасників нашого мистецького дійства.
Для дітей віком
12-21 років
Викладач
Печенізький Андрій Андрійович
режисер, актор, співак та музикант. За першою освітою – викладач історії та суспільствознавства, за другою – викладач музичного мистецтва, вокалу, за третьою – режисер драматичного театру. Більш ніж 10-річний досвід роботи на телебаченні, автор та ведучй програм, режисер і сценарист. Закордонні стажування: Італія: Флоренція, Венеція, Піза, кінокомпанії RAI-1, RAI-2, Видавництво «ILTIRRENO», «Пізанський Університет інформаційних технологій»). Навчання в «Інтершколі». Великий досвід зйомок в фільмах та серіалах. Актор трьох київських театрів. (044) 293 29 85
Програма
МОДУЛЬ 1 - АКТОР ЯК УЧАСНИК ВЕЛИКОГО ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ
- «Дума про актора» - що це? Чому ми цим займаємося? Чому ця професія завжди у нашому житті?
- «Якого кольору має бути «Арка героя?» Основи драматургії. Ідея і тема історії. Місце героя у сценарії.
- «Весь Світ – театр, а люди в ньому - актори».
- Основи акторської майстерності.
- «Камера… Мотор… Почали!» Основи роботи режисера кіно і телебачення. Основи монтажу.
- Аналіз відомих ігрових, документальних, анімаційних фільмів. Пізнання усього процесу створення кіно-, теле- , інтернет-, або театрального продукту. Основи сценарної та режисерської майстерності задля кращого розуміння всього процесу. Тренування вимови, голосу, робота «на опорі», дикція та «посил». Робота з акторськими етюдами, зображення тварин, предметів та ситуацій з ними тощо.
- Участь у створенні першого телесюжету. Перші інтерв’ю, «Stand Up». Робота із сценаристом та режисером
- Жанр та робота «у жанрі». Структура драматургічного матеріалу. Станіславський та Мейєрхольд, вчитель та учень – друзі чи вороги?
- Специфіка роботи на театральній сцені та перед камерою. Спільні риси та відмінності.
- Тренування уваги, сценічний рух, робота з партнером. Продовження роботи із етюдами, об’єднання етюдів до загальної драматургічної концепції.
- Робота над створенням великого телесюжету або документального фільму. Робота із сценаристом та режисером.
- Курбас та Брехт - хто перший? Справжня містика театру - яка вона?
- Емоційне сприйняття світу. Робота з різними емоційними стихіями: вогонь, повітря та ін.
- Початок роботи над короткометражним ігровим фільмом.
- Робота з режисером. Розуміння завдань, надзавдання та наскрізна дія.
- Театр без акторів та сцени, або як Гротовський із акторами з’їхали з глузду
- «Як достукатися до режисера чи продюсера?» - особливості акторської кар’єри у театрі та кіно. Де і як шукати «свої» ролі.
- Кастинг. Візитка. Шоурил.
- Психоемоційне занурення до ролі. Як увійти до ролі та як вийти з неї. Психологія або психіатрія? Навички проходження картингів та самопрезентація.
- Участь у створенні ігрового короткометражного фільму. Створення акторської візитки, шоурилу.
Заходи
- Міжнародний фестиваль дитячо-юнацької журналістики "Прес-весна на Дніпрових схилах"