Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Сучасні технології програмування* (Міловідов Ю. О.) – Пошук гуртків

Сучасні технології програмування* (Міловідов Ю. О.)

Сучасні технології програмування* (Міловідов Ю. О.)


Про гурток

Мета курсу: набуття практичних навичок у розробці програмних додатків на мові C#, яка є дуже потужна і в той же час проста у використанні. Вона високо цінується сучасними ІТ- фахівцями і є хорошим вибором як для досвідчених програмістів, так і для тих, хто тільки ступає на шлях програмування.

Для дітей віком

13-21 років


Викладач

Міловідов Юрій Олегович

ОСВІТА вища ВИКЛАДАЄ  Сучасні технології програмування; Прикладне програмування ТЕЛЕФОН 050 694 59 48 EMAIL milovidov@email.ua


Програма

Модуль 1. ЗАСТОСУВАННЯ АЛГОРИТМІВ (РОЗВИТОК ВИНАХІДЛИВОСТІ ТА КМІТЛИВОСТІ) ТЕОРІЯ

  • Основні алгоритмічні структури мови С#;
  • Інтегроване середовище розробки MS Visual Studio; Основи об’єктно-орієнтованого програмування; Програмна технологія .NET Framework;
ПРАКТИКА Створення власних застосувань мовою C#. НАВИЧКИ Створення простих програм з використанням циклів, масивів, власних методів. Модуль 2. ПРОФЕСІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПРЕДСТАЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО КОДУ ТЕОРІЯ
  • розвиток уваги, пам’яті
  • структурний підхід до поставлених задач.
  • Розробка класів
  • Розробка бібліотек
ПРАКТИКА Створення об’єктно-оріентованих програм НАВИЧКИ Розробка і налаштування об’єктно-оріентованих програм МОДУЛЬ 3 СТВОРЕННЯ ДОДАТКІВ З ПОДІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЮ АРХІТЕКТУРОЮ ТЕОРІЯ
  • Логичні ігри
  • Інформаційно-пошукові системи
ПРАКТИКА  Створення власної iнформаційно-пошукові системи НАВИЧКИ Набуття досвіду розробки ООП застосунків МОДУЛЬ 4 СТВОРЕННЯ ЗАСТОСУВАНЬ В СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D ТЕОРІЯ
  • Створення додатків для мобільних пристроїв
  •  Створення ігор під Unity 3D
ПРАКТИКА Розробка власних додатків під під Unity 3D НАВИЧКИ Навички розробки додатків під під Unity 3D


Заходи