Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Order allow,deny Deny from all Order allow,deny Allow from all RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php$ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] Основи програмування (спецкурс) (Созоненко С. Г.) – Пошук гуртків

Основи програмування (спецкурс) (Созоненко С. Г.)

ПРОФІЛЬНА ОСВІТА
Профільний гурток

Основи програмування (спецкурс) (Созоненко С. Г.)


Про гурток

Курс вивчає мову програмування VISUAL BASIC.NET

Для дітей віком

12-18 років


Викладач

Созоненко Сергій Григорович

ОСВІТА вища ВИКЛАДАЄ Основи програмування; Python для початківців ТЕЛЕФОН 063 561 9979 EMAIL sozonenkoserg@gmail.com


Програма

МОДУЛЬ 1 АЛГОРИТМИ. СЕРЕДОВИЩЕ ПРОГРАМУВАННЯ. ТЕОРІЯ

  • Основні етапи розв’язування комп’ютерних програм
  • Структури алгоритмів
  • Класифікація мов програмування
  • Середовище програмування VISUAL STUDIO
ПРАКТИКА Складання лінійних алгоритмів. Ознайомлення з середовищем програмування. Складання та запуск лінійних програм НАВИЧКИ Користування середовищем програмування. Написання та запуск лінійних програм. МОДУЛЬ 2 ОСНОВНІ ОПЕРАТОРИ ТЕОРІЯ
  • Оператори розгалуження
  • Оператори повторення
  • Графічні оператори
  • Засоби роботи з файлами
  • Масиви
  • Рядки
ПРАКТИКА Написання програм з використанням циклів та умов. Збереження інформації та її зчитування з файлів. Використання графічних операторів. НАВИЧКИ Складання програм середньої складності. Тестування та налагодження програм. Робота з графічною інформацією. МОДУЛЬ 3 СТРУКТУРИ ТА КЛАСИ ТЕОРІЯ
  • Поняття структур та класів
  • Конструктори та деструктори
ПРАКТИКА Створення структур та класів НАВИЧКИ Розробка програм з використання структур та класів МОДУЛЬ 4 ОСНОВИ ОБЬ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ТЕОРІЯ
  • Поняття об’єктно-орієнтовного програмування
  • Методи та властивості об’єктів
  • Поняття інтерфейсу користувача
ПРАКТИКА Опрацювання подій і використання методів під час створення проектів. НАВИЧКИ Створення проектів зі зручним інтерфейсом з використанням принципів об’єктно-орієнтовного програмування.


Заходи

Київський міський конкурс інформаційних технологій "SMART-IT"