Юні літератори (Шевченко Н. С.)

Юні літератори (Шевченко Н. С.)


Про гурток

З дитинства і впродовж всього життя нас оточують найкращі наші друзі-це книжки. Література захоплює нас, а герої літературних творів спонукають нас хвилюватися, мріяти, переживати. Чим більше юна, молода людина прочитає книжок, тим більше вона збагатить свій внутрішній світ. На певному етапі юну, молоду людину відвідує бажання творити самому. Тобто написати вірш, оповідання, п’єсу.  Треба тільки вміти відчути в собі це, зрозуміти, відокремити головне, втілити ідею, побудувати сюжетні лінії, колізії та події.   Наша мета: бути цікавими, яскравими, розумними та високодуховними особистостями - перш за все. А ще: вміти розвивати в собі літературний хист. Любити та поважати людей. Розуміти, що не цікавих людей не існує і літературний майстер може розкрити самі потаємні риси характеру, створити образ і подарувати цей образ світу.   У програмі курсу: розуміння своєї філософії життя, основи  внутрішньої та зовнішньої драматургії, ідея та поетапне її втілення, розробка сюжету, структура твору, навички роботи зі словом,  розвиток уяви та фантазії та практичне використання усього цього у житті та творчості.

Для дітей віком

7-13 років


Викладач

Шевченко Надія Сергіївна

Освіта. Вища: юридична та філологічна, іноземна філологія та переклад (англійська мова). Контактний тел.: 099 172 75 71,  073 010 39 22 Email: karlinachka@ukr.net


Програма

Модуль 1. АВТОР ЯК УЧАСНИК ВЕЛИКОГО ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ ТЕОРІЯ

  • Про що писати? Хто такий письменник чи поет?  Його місце у творчому процесі.
  • Як народжується головна думка твору. Основи драматургії. Ідея і тема літературного твору.
  • Від Шекспіра до Шевченка. Яким була, яким є та буде сучасна література.
  • Історія зарубіжної літератури від давніх часів до сьогодення.
  • Історія української літератури та її відомі автори.
  • Таємниці творчої майстерності літератора.
ПРАКТИКА Аналіз відомих  та улюблених творів українських письменників класиків. Написання власних літературних творів, їх обговорення. Пізнання усього творчого процесу  створення різних літературних форм: віршів, оповідання, ессе, тощо. Основи драматургії та творчої майстерності задля кращого розуміння всього процесу. НАВИЧКИ Cтворення власного літературного твору. Розуміння специфіки професії літератора  у сучасних реаліях. Вміння аналізувати твори, розуміти ідею, тему та зміст. Розуміння поняття покликання літератури та автора. Модуль 2. СЮЖЕТ ТА ЙОГО ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЯ
  • Класичний сюжет та його елементи:
  • експозиція — вихідні відомості про героїв, які вмотивовують їхню поведінку в умовах конфлікту;
  • зав’язка — подія, що кладе початок конфлікту;
  • кульмінація — найвищий момент у розвитку дії;
  • розв’язка — подія, що розв’язує конфлікт;
  • епілог — повідомлення про події після розв’язки.
  • «Життя в інтернет-суспільстві?» Особливості написання історій для інтернету.
ПРАКТИКА Робота із історіями у різних жанрах, написання своїх творів.
  • Формулювання основної думки літературного твору, створення сюжету та героїв.
  • Лайфхаки "Як зробити свій твір цікавим і сучасним?"
НАВИЧКИ
  • Вміння розрізняти жанри та особливості роботи із ними.
  • Вміння формулювати основну думку літературного твору, сюжету,  конфлікт тощо.
  • Розвиток образного мислення та яскравої  індивідуальності.


Заходи