Сторітелінг (Печенізький А.А.)

Сторітелінг (Печенізький А.А.)


Про гурток

Кожного дня ми створюємо та стаємо учасниками різних історій, починаючи зі звичної ранкової кави, закінчуючи подіями, які перегортають наше життя догори ногами. Всі найцікавіші події, персонажі не десь «там», а поруч із нами. Треба тільки вміти побачити це, зрозуміти, відокремити головне, відчути та втілити ідею, побудувати сюжетні лінії, колізії та події – і найкращий сценарій для кіно, театру, просто літературний твір чи блог або цікавий пост в інтернеті  – готовий! Саме такою творчістю, починаючи з ідеї, і закінчуючи готовим твором ми і будемо займатися.  Наша мета: бути цікавими, яскравими, розумними та високодуховними особистостями - перш за все. А ще: вміти ЛЮБИТИ та розуміти ЛЮБОВ в усіх її проявах… Саме це розуміння дарує ключі до всіх омріяних дверей))))))) І, звичайно ж, «відчувати мистецтво в собі та себе у мистецтві»! У програмі курсу: розуміння своєї філософії життя, основи  внутрішньої та зовнішньої драматургії, ідея та поетапне її втілення, розробка сюжету, структура твору, навички роботи зі словом,  розвиток уяви та фантазії та практичне використання усього цього у житті та творчості . Робота разом із режисерами та акторами над різними теле- та кінопроектами.

Для дітей віком

7 – 13 років


Викладач

Печенізький Андрій Андрійович

Андрій Печенізький-молодший, режисер, актор, співак та музикант. За першою освітою – викладач історії та суспільствознавства, за другою – викладач музичного мистецтва, вокалу, за третьою – режисер драматичного театру. Більш ніж 10-річний досвід роботи на телебаченні, автор та ведучй програм, режисер і сценарист. Закордонні стажування: Італія: Флоренція, Венеція, Піза, кінокомпанії RAI-1, RAI-2, Видавництво «ILTIRRENO», «Пізанський Університет інформаційних технологій»). Навчання в «Інтершколі». Великий досвід зйомок в фільмах та серіалах. Актор трьох київських театрів. https://www.facebook.com/andrew.pechenezhskiy.jn 0932738575


Програма

МОДУЛЬ 1    СЦЕНАРИСТ ЯК УЧАСНИК ВЕЛИКОГО ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ ТЕОРІЯ •     «Хто ТУТ головний?» Хто такий сценарист? Його місце у творчому процесі.

  • «Якого кольору має бути «Арка героя?» Основи драматургії. Ідея і тема історії. Місце героя у сценарії.
  • «Від Чапліна до Ноллана». Яким було, яким є та буде сучасне кіно, телебачення і соцмережі.
  • «Весь Світ – театр, а люди в ньому - актори».
Основи акторської майстерності.
  • «Камера… Мотор… Почали!» Основи роботи режисера кіно і телебачення. Основи монтажу.
ПРАКТИКА         Аналіз відомих ігрових, документальних, анімаційних фільмів. Написання власних альтернативних версій. Пізнання усього процесу створення кіно-, теле- , інтернет-, або театрального продукту. Основи режисури та акторської майстерності задля кращого розуміння всього процесу. - Створення свого першого телесюжету НАВИЧКИ           Розуміння специфіки професії сценариста у сучасних реаліях. Вміння аналізувати твори, розуміти ідею, тему та зміст. Розуміння поняття драматургії та її творення.                                                                                                МОДУЛЬ 2      ІСТОРІЯ ТА ЇЇ ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЯ •   «Сміємося або плачемо?» Жанри та особливості роботи із ними.
  • Від «Запропонованих обставин до разв’язки». Структура сценарію. Колізії, події, види конфліктів в історії та їх застосування, основний та другорядний конфлікт. Надзавдання та наскрізна дія.
  • «Аристотель і Ко… » Побудова сценарію, драматургія окремих сцен та актів.
  • «Життя в інтернет-суспільстві?» Особливості написання історій для інтернету.
ПРАКТИКА         Робота із історіями у різних жанрах, написання своїх історій. Спроби їх реалізації на екрані або сцені. - Створення великого телесюжету або документального фільму. Робота із постами та блогами в інтернеті. НАВИЧКИ Вміння розрізняти жанри та особливості роботи із ними. Вміння розуміти, шукати конфлікти та створювати свої. Розвиток структурного мислення. Образність мислення.     МОДУЛЬ 3         СТВОРЮЄМО ЦІКАВИХ  та ЯСКРАВИХ ПЕРСОНАЖІВ ТЕОРІЯ •   «Джокер  чи  Дон Корлеоне – хто сильніше?» Головні та другорядні герої. Антагоніст – ворог героя та друг драматурга.
  • «Спочатку було слово». Функції, завдання діалогів та мистецтво їх створення.
ПРАКТИКА   Створення власних персонажів, історій їх життя. Написання діалогів у різних стилях та жанрах. - Початок роботи над своїм короткометражним ігровим  фільмом. НАВИЧКИ           Розуміння психології персонажів, мотивації їх вчинків. Логічність побудови діалогів. Вміння працювати із «другим планом» тексту.                                                                                                                      МОДУЛЬ 4         ГОТОВИЙ СЦЕНАРІЙ – ЧИ ЦЬОГО ДОСТАТЬО? ТЕОРІЯ
  • «Написав? Молодець! А тепер все переписуй!» Редагування сценаріїв.
  • «Так про що ж таки ваша історія?» Написання логлайнів та синопсисів, робота із рецензіями та анотаціями.
  • «… Зайдіть до нас за пару років!». Шляхи втілення свого продукту, створення презентаційних матеріалів.
  • «Забути, що у вас є друзі?..» Просування свого продукту, реклама, маркетинг і багато інших розумних слів.
ПРАКТИКА         Редагування сценаріїв. Проведення обговорень сценаріїв та їх, презентацій та пітчингів. - Створення свого ігрового короткометражного фільму НАВИЧКИ           Вміння презентувати себе та свої проекти. Аналіз цільової аудиторії, навички пошуку шляхів реалізації проектів, робота із потенційними спонсорами, інвесторами, партнерами. Робота у творчій команді, розкриття лідерських навичок.


Заходи

Міжнародний медіафестиваль  "ПресВесна на Дніпрових схилах"