Комп’ютерна графіка та анімація * (Катеринич Л. О.)

Комп'ютерна графіка та анімація * (Катеринич Л. О.)


Про гурток

Графічний дизайнер – це насамперед людина творча і технічно освічена. Створення сучасної та конкурентоспроможної графічної продукції вимагає не лише таланту, але і володіння відповідним програмним забезпеченням, розуміти і знати не лише теорію, а і мати практичні навики розробки графічної продукції: від візитівки до макету веб-додатку, від моделі персонажу комп’ютерної гри до його анімації, від розробки елементів дизайну кімнати до дизайну ландшафту. Запрошуємо школярів та студентів на курс «Комп’ютерна графіка та анімація», який допоможе Вам оволодіти практичними навичками створення 2D і 3D графіки та анімації, а також на практиці ознайомитися з сферами її застосування.

Для дітей віком

10-21 років


Викладач

Катеринич Лариса Олександрівна

ОСВІТА: вища, кандидат фізико-математичних наук. ВИКЛАДАЄ:

  • комп’ютерна графіка та анімація
  • розробка сучасних веб-додатків
ТЕЛЕФОН 099 610 37 77 EMAIL katerynych@gmail.com


Програма

МОДУЛЬ 1 "ВСТУП ДО КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ". ТЕОРІЯ:

  • Що таке графіка і хто такі дизайнери, веб-дизайнери?
  • Основи комп'ютерної графіки. Застосування комп’ютерної графіки.
  • Растрові та векторні зображення. Режими зображення, формати
  • Інструменти растрового редактора
  •  ПРАКТИКА: Розробка макетів поліграфічної продукції. UX/UI дизайн
  • НАВИЧКИ: Види графіки та принципи створення зображень для поліграфії та WEB
МОДУЛЬ 2 "АНІМАЦІЯ" ТЕОРІЯ:
  • Принципи анімації
  • Засоби створення анімації, ефекти
  • Збереження анімації
  • ПРАКТИКА: Покадрова анімація, морфінг, застосування ефектів.
  • НАВИЧКИ: Створення 2D-графіки та анімаційних ефектів, застосування у веб-додатках.
МОДУЛЬ 3 "ВЕКТОРНА ГРАФІКА" ТЕОРІЯ:
  • Векторна графіка: основні поняття
  • Сфери застосування векторної графіки
  • Колір і розфарбування, градієнт, трансформування об’єктів, робота з текстом, ефекти
  • ПРАКТИКА: Створення композицій різного рівня складності, зокрема з елементами перспективи
  • НАВИЧКИ: Створення та обробка векторних об’єктів
МОДУЛЬ 4 "3D ГРАФІКА ТА АНІМАЦІЯ" ТЕОРІЯ:
  • 3D-графіка: основні поняття
  • Модель, текстура, освітлення, анімація
  • Анімація фізичних явищ, основи відеомонтажу
  • ПРАКТИКА: Моделювання об’єктів інтер’єру та екстер’єру, анімація персонажа, спецефекти
  • НАВИЧКИ: Створення анімації та особливості застосування у іграх, веб-додатках, рекламі


Заходи