Ігрова майстерня (Адаменко О.М.)

Ігрова майстерня (Адаменко О.М.)


Про гурток

Гурток передбачає оволодівання навичками класифікації, організації, пояснення і проведення ігор; ігрових програм; театральних інтерактивних вистав. Сприяє формуванню уяви про театральне мистецтво; образ актора, ігротехніка, ведучого, режисера. Ознайомлення з правилами сценічної культури. Забезпечує комплексний розвиток фантазії, уяви, сценічної майстерності (дикції, ритміки пластики), комунікативних здібностей, формування розуміння власної національної ідентичності засобами ігрової діяльності.

Для дітей віком

6-10 років


Викладач

Адаменко Олександр Миколайович

  • Освіта: вища, педагогічна;
  • Працює у Палаці з 2017 року;
  • adamenko.s@ukr.net
  • тел. 095-434-83-44


Програма

Навчальна програма ігротехніків (рекомендована МОН, лист №1/11-6202 від 11.06.2018), (адаптована)     РОЗДІЛ І. Теорія гри.

  • Гра як форма дозвілля. Класифікація та організація ігор. Складові професії агротехніка.
  • Ігри на знайомство.
  • Ігри з другом.
  • Командні ігри.
  • Естафета як різновид командних ігор. Естафетний марафон.
  • Спортивні ігри.
  • Математичні ігри.
  • Українські народні ігри.
  • Ігри народів світу.
  • Мої улюблені ігри.
  • Вивчення лічилок, загадок.
РОЗДІЛ ІІ. Основи ефективної взаємодії з аудиторією.
  • Поняття сценічної культури. Особливості роботи на сценічному майданчику.
  • Особливості роботи з мікрофоном.
  • Ігри та розваги з естради.
  • Способи подолання сценічного хвилювання.
  • Прийоми швидкого запам'ятовування тексту.
РОЗДІЛ ІІІ. Сценічний образ ігротехніка.
  • Основи сценічного руху.
  • Поняття «пам'ять фізичних дій».
  • Артикуляційна гімнастика.
  • Мізансценування. Вправи на координацію рухів.
  • Масово-ігровий танець. Музичні ігри та методи їх проведення.
РОЗДІЛ ІV. Робота над сценарієм ігрової програми.
  • Поняття сценарію ігрової програми, етапи роботи зі сценарієм.
  • Правила роботи з текстом: темп, інтонація, мовлення, логічний наголос, паузи.
  • Інтонаційне забарвлення тексту, розвиток сили голосу.
  • Читання тексту казок та театралізованих ігрових програм за ролями.
  • Вправи на розвиток уяви та фантазії.
  • Робота над створенням образу ігротехніка за сценарієм.
РОЗДІЛ V. Репетиційна робота. 
  • Поняття сценарію ігрової програми, етапи роботи зі сценарієм.
  • Правила роботи з текстом: темп, інтонація, мовлення, логічний наголос, паузи.
  • Інтонаційне забарвлення тексту, розвиток сили голосу.
  • Читання тексту казок та театралізованих ігрових програм за ролями.
  • Вправи на розвиток уяви та фантазії.
  • Робота над створенням образу ігротехніка за сценарієм.
РОЗДІЛ VІ. Ігрові програми, театралізовані вистави, екскурсії.
  • Участь у ігрових, концертних програмах, театралізованих виставах.
  • Тренінг «Я успішний актор».


Заходи

  • День відкритих дверей Палацу;
  • Новорічні ялинки у Палаці;
  • Театралізовані інтерактивні вистави;
  • Благодійні акції та ігрові програми;
  • Тематичні проєкти Палацу;

Scroll Up