Тележурналістика (Забродська М. А.)
Відділ PR-технологій та медіавиробництва
Тележурналістика (Забродська М. А.)
Про гурток
Курс спрямований на вивчення основ журналістики, розкриття творчого потенціалу учнів у сфері телекомунікації, курс ознайомить вихованців з принципами функціонування сучасного телебачення та передбачає закріплення навичок написанням сценарію, журналістських текстів, зйомки, монтажу сюжетів.
Для дітей віком
14-21 років
Викладач
Забродська Мирослава Анатоліївна
- ОСВІТА: вища
- ТЕЛЕФОН: +38 (067) 739 64 64
- e-mail: mirosy@i.ua
Програма
Модуль І
- Загальні поняття телебачення. Професійні обов’язки тележурналіста. Історія виникнення журналістських явищ (медіа, тележурналістика, інформація тощо).
- Функції журналістики. Сучасний стан і тенденції розвитку, жанри журналістики.
- Професійна етика телерепортера. Поняття цензури та свободи слова.
- Техніка мовлення тележурналіста. Робота журналіста в кадрі. Особистий стиль та імідж тележурналіста.
- Мистецтво інтерв’ю. Робота журналіста з гостями телепрограми. Психологія поведінки людини перед камерою.
- Створення авторських програм. Робота з текстом.
- Особливості роботи телерепортера в різних телевізійних жанрах. Ефірні телевізійні програми. Репортаж.
- Інформаційні та розважальні програми.
- Співпраця з режисером, оператором, гостями.
- Мова телерепортера.
- Особливості роботи керівника телевізійного проекту, шеф-редактора, редактора та режисера. Організація роботи телевізійної редакції. Основні правила написання сценарію телепрограми.
- Основні проблеми, з якими стикається тележурналіст у своїй роботі. Правове поле журналістики.
- Мас-медійний простір. Робота журналіста в мас-медійному просторі.
- Поняття аудиторії, вплив телевізійного продукту на аудиторію. Поняття пропаганди.
- Основи операторської майстерності. Зйомка – важливий процес у створенні екранного твору. Композиції відеокадру та відеоряду, способи формування композиції окремого кадру, монтажу та роль тележурналіста в цьому процесі.
- Перспективи розвитку телевізійного простору. Сьогодення та перспективи розвитку сучасних телеканалів. Інтернет-телеканали. Відеоблоги.
Заходи