Розвиток критичного та логічного мислення (Гузь І.К.)

Розвиток критичного та логічного мислення (Гузь І.К.)


Про гурток

Критичне мислення – складне і багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формування обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Якщо Ви цікавитесь, як розвинути логіку - значить розумієте, що без неї буде набагато складніше рухатись життєвим шляхом. Розвиток логічного мислення є одним з ознак сучасної освіченої людини. Здатність чітко дувати, швидко приймати правильне рішення на підставі аналізу ситуації, яка збирає підтримку людей у затребуваності та успішності, професійній діяльності. Вміючи критично, логічно мислити, ми можемо:

  • знайти більш простий і безпечний вихід з проблемної ситуації;
  • грамотно викладати свої думки, так, щоб їх розуміли всі навколишні;
  • швидко формулювати думку;
  • бачити помилки, які допускаєте ви або інші люди й швидко їх усувати.

Для дітей віком

7-12 років


Викладач

Гузь Ірина Кирилівна

  • ОСВІТА: вища, закінчила Санкт-Петербурзьку академію культури за спеціальністю «Методист організатор культурно-просвітницької діяльності». Відмінник освіти України.
  • ТЕЛЕФОН: +38(066)199 07 75; +38(063)111 75 02
  • e-mail: guzir@ukr.net


Програма

МОДУЛЬ 1 - ВСТУПНИЙ

  • Що таке критичне мислення
  • Визначення понять методом «через найближчий рід і вид»
  • Метод «Аналіз поняття»
  • Як працювати з підручником. Особливості роботи на уроках курсу
  МОДУЛЬ 2 - ВЧИМОСЯ ДУМАТИ І ЧИТАТИ КРИТИЧНО
  • Що означає розуміти інформацію
  • Що таке аналіз
  • Що таке синтез
  • Як навчитися оцінювати
  • Чи умієш ти читати вдумливо
  • Що означає читати вдумливо
  • Навіщо потрібні графічні організатори
  • Підводимо підсумки: думаємо і читаємо
  МОДУЛЬ 3 - МАЙСТЕРНІСТЬ СТАВИТИ ЗАПИТАННЯ
  • Навіщо і як люди ставлять запитання
  • Які запитання називаємо закритими, а які – відкритими
  • Для чого потрібні уточнюючі запитання
  • Як і навіщо ставити відкриті запитання
  • Підводимо підсумки: запитуємо і відповідаємо
  МОДУЛЬ 4 - ПРАЦЮЄМО З РІЗНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ
  • Що таке інформація і як ми її отримуємо
  • Факти і думки
  • Про що може розповісти художній текст
  • Які особливості наукового тексту
  • Як знайти інформацію в ЗМІ
  • Як оцінити інформацію з Інтернету
  • Чи можна довіряти рекламним текстам
  • Підводимо підсумки: працюємо з різними джерелами інформації
  МОДУЛЬ 5 - РОЗУМІННЯ І КОНСТРУЮВАННЯ УЧНЯМИ АРГУМЕНТОВАНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ
  • Що таке аргумент
  • Як побудувати сильний аргумент
  • Що таке некоректна аргументація
  • Практикум: аргументуємо і спростовуємо
МОДУЛЬ 6 - ОПАНУВАННЯ ШКОЛЯРІВ УМІННЯМИ І НАВИКАМИ ДИСКУСІЇ І ДЕБАТІВ
  • Інформаційний текст
  • Переконуючий текст
  • Що таке дискусія і як в ній брати участь
  • Як написати есе і взяти участь в письмовій дискусії


Заходи