Основи реклами (Досенко А.К.)
Інформаційно-творче агентство “ЮН-ПРЕС”
ПРОФІЛЬНА ОСВІТА
Профільний гурток
Профільний гурток
Основи реклами (Досенко А.К.)
Про гурток
Курс розглядає фундаментальні принципи роботи рекламної галузі, створення рекланмого образу, слогану та нейму
Для дітей віком
14 - 21 років
Викладач
Досенко Анжеліка Костянтинівна
- ОСВІТА: Кандидат наук із соціальних комунікацій
- ТЕЛЕФОН: (044) 293 29 85
- email: likalive@bigmir.net
Програма
МОДУЛЬ 1 - Фундаментальні поняття рекламного процесу
- Реклама як явище
- рекламодавець
- рекламна кампанія
- Описати портрет ідеального споживача
- Творча ідея. Стилі та підходи у рекламі
- Образ у рекламі
- Рекламна композиція
- Рекламний дизайн.
- Аналіз формоутворення композиції запропонованих рекламних звернень. Аналіз цільової аудиторії (вік, стать, соціальний стан, сімейний стан тощо).
- Психологічні та змістовні засади підготовки текстів
- Поняття вдалого рекламного тексту
- Написання неймів та слоганів товару.
- Проаналізувати 10 рекламних звернень на наявність різних типів зв’язків у ньому.
- Написати текст рекламного звернення на 5 речень з відображенням одного з типів зв’язку у ньому.
- Явище рекламного макету
- Типи рекламних макетів
- Аудіо-візуальна реклама
- Підготовка до друку
- Розробка WEB сторінки
- Розробити власний макет до запропонованих видів товару: машина, туристичне підприємство, мінеральна вода, ковбаса, меблі, молочні продукти.
Заходи