Медіаосвіта та основи відеопродакшну

ПРОФІЛЬНА ОСВІТА
Спецкурс

Медіаосвіта та основи відеопродакшну


Про гурток

Гурток в рамках проекту New Skills в проходить в ЗСШ 69 для учнів 10А/10Б класів  

Для дітей віком

14-16 років


Викладач

Шуміленко Олексій

  • Досвід: 11 років режисером відеомонтажу, операторської роботи, режисури, постановки.
  • Спеціалізація: інтернет-проекти, онлайн-курси, реклама, новини, репортажні відео.


Програма

  1 семестр

  1. Види контенту. Аудіо-, відео-, фото-, інтегровані формати контенту.
  2. Фотомонтаж. Основи редагування та створення колажів у Photoshop.
  3. Основи звукової обробки, програми для запису та монтажу звуку.
  4. Мобільні технології виробництва контенту.
  5. Стрімінг.
  6. Програми для відеомонтажу. Основи роботи у Premier Pro. Інструменти та інтерфейс програмного  середовища. Гарячі клавіші. Структурування матеріалу.
  7. Графічні редактори для відеомонтажера. Основи Adobe Photoshop для відеомейкерів. Монтаж зображень. Слайд-шоу, стоп-моушн.
  8. Склейки, ефекти, переходи, їх класифікації та доцільність використання у різних форматах. Готові та хенд-мейд-рішення.
  9. Робота зі звуком. Чистка шумів, багатоканальний звук, гучність фон, звукові переходи.
  10. Підбір музики, фоновий звук. Ритм, темп. Керування настроєм глядача за допомогою музики. Введення в Sound Design.
  11. Правила відеомонтажу. Створення історії за допомогою відеомонтажу. Побудова розповіді у кіно, паралельний монтаж.
  12. Кольорова корекція та робота з хромакеєм.
  13. Титри, шрифти. Огляд та правильний підбір.
  14. Мультикамерний монтаж.
  15. Відео різних жанрів. Телерепортажі, музичні кліпи, блоги, соцмережі.
  16. Використання монтажних засобів в кіно. Лінійність розповіді. Час та простір.
  17. Діалоги, екшн-сцени. Робота з режисерським сценарієм.
  18. Поширення відео. Кіно чи відеоблог? Онлайн- та офлайн- майданчики та їх особливості з точки зору режисера відеомонтажу.
2 семестр - медіаосвіта.
  • Урок направлений на розвиток критичного мислення, цифрової грамотності, навчає основам журналістики та відеопродакшену, гнучка програма дозволяє учням слідкувати за новими технологіями, обговорювати на уроках сучасні кейси з соцмереж та ЗМІ, покращити навички громадян у визначенні якісного медіаконтенту та підвищити їх стійкість до дезінформації. В рамках уроку розробляються авторські методичні навчальні матеріали, організовуються зустрічі з “людьми з професії”, журналістами, режисерами, художниками, програмістами, сценаристами. По завершенню курсу учні вміють розрізняти маніпуляції, аналізувати медіатексти, розпізнавати фото та відеомонтаж, орієнтуються у шахрайських схемах та поняттях кібербезпеки. Опановують інструменти створення візуального контенту, орієнтуються у сучасних інформаційних технологіях. Також урок враховує концепцію long life learning. На уроках ми звертаємось до батьків через дітей, на занятті присутній класний керівник, який теж залучається до підвищення своєї цифрової компетенції.
Програма
  1. Теоретичні основи медіаграмотності.
  2. Свобода творчості та її соціальні виміри. Економічні та фізичні загрози свободи масмедіа. Судове та адміністративне переслідування. Захист честі і гідності суб’єктів масмедіа.
  3. Нормативно-правові засади журналістських стандартів. Декларація принципів поведінки журналістів. Етичний кодекс українського журналіста. Кодекс професійної етики. Журналістські стандарти західних демократій.
  4. Сучасна екранна культура та аудіовізуальна грамотність.
  5. Кіноосвіта – як складова і історичний попередник медіаосвіти.
  6. Медіаграмотність і розвиток критичного мислення.
  7. Методи контекстної комунікації.
  8. Стандарти журналістської діяльності.
  9. Роль медіа в формуванні полікультурної картини світу.
  10. Маніпулятивні можливості медіа.
  11. Фейки та маніпуляції в соціальних мережах.
  12. Шахрайство та кіберзагрози в мережі.
  13. Персональні дані. Захист та закононадавство в сфері персональних даних.
  14. Алгоритми ранжування та принципи роботи соціальних мереж.


Заходи

Scroll Up