“Комп’ютерна графіка та анімація *” – Катеринич Л. О.

"Комп'ютерна графіка та анімація *" - Катеринич Л. О.


Про гурток

Курс розглядає теоретичні та практичні питання у
побудові та обробці 2D та 3D графіки.

Для дітей віком

10-21 років


Викладач

Катеринич Лариса Олександрівна

ОСВІТА: вища, кандидат фізико-математичних наук.

ВИКЛАДАЄ:

  • комп’ютерна графіка та анімація
  • розробка сучасних веб-додатків

ТЕЛЕФОН 099 610 37 77
EMAIL katerynych@gmail.com


Програма

МОДУЛЬ 1 "ВСТУП ДО КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ".

ТЕОРІЯ 

  • Що таке графіка і хто такі дизайнери, веб-дизайнери?
  • Основи комп'ютерної графіки. Застосування
    комп’ютерної графіки.
  • Растрові та векторні зображення. Режими зображення,
    формати
  • Інструменти растрового редактора

ПРАКТИКА. Розробка макетів поліграфічної продукції. UX/UI дизайн

НАВИЧКИ. Види графіки та принципи створення зображень для поліграфії та WEB.

МОДУЛЬ 2 "АНІМАЦІЯ"

ТЕОРІЯ

  • Принципи анімації
  • Засоби створення анімації, ефекти
  • Збереження анімації

ПРАКТИКА. Покадрова анімація, морфінг, застосування ефектів.

НАВИЧКИ. Створення 2D-графіки та анімаційних ефектів, застосування у веб-додатках.

МОДУЛЬ 3 "ВЕКТОРНА ГРАФІКА"

ТЕОРІЯ

  • Векторна графіка: основні поняття
  • Сфери застосування векторної графіки
  • Колір і розфарбування, градієнт, трансформування
    об’єктів, робота з текстом, ефекти

ПРАКТИКА. Створення композицій різного рівня складності, зокрема з елементами перспективи

НАВИЧКИ. Створення та обробка векторних об’єктів.

МОДУЛЬ 4 "3D ГРАФІКА ТА АНІМАЦІЯ"

ТЕОРІЯ

  • 3D-графіка: основні поняття
  • Модель, текстура, освітлення, анімація
  • Анімація фізичних явищ, основи відеомонтажу

ПРАКТИКА. Моделювання об’єктів інтер’єру та екстер’єру, анімація персонажа, спецефекти

НАВИЧКИ. Створення анімації та особливості застосування у іграх, веб-додатках, рекламі.


Заходи

Scroll Up