Журналіст електронних медіа

Журналіст електронних медіа


Про гурток

Нині, щоб бути успішним медійником, недостатньо гарно писати тексти: в епоху цифрових технологій журналіст перетворюється на людину-оркестра, що вміє працювати з інфорграфікою, мультимедійними доповненнями, розуміється на основах верстки матеріалу і знає уподобання свого читача. Курс «Журналіст електронних медіа» занурює в особливості роботи у цифровому світі. Він допоможе працювати з інформацією, жанровими формами й аудиторією. Курс розглядає принципи функціонування цифрових медіа, роботу журналіста в онлайн-виданнях.

Для дітей віком

14-18 років


Викладач

Кацан Ольга Сергіївна

  • ОСВІТА: Студентка спеціальності «Журналістика» Університету ДФС України, член Національної спілки журналістів України, фахівець б/к теле-, радіостудії відділу інформації та зв’язків з громадськістю Університету ДФС України
  • ТЕЛЕФОН: +38(093) 611 02 63
  • email: bulkaolia@gmail.com


Програма

МОДУЛЬ 1 - ЖУРНАЛІСТИКА ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ: ЩО ЦЕ І З ЧИМ ЇЇ ЇДЯТЬ?

  • Завдання журналістики, її місце серед суміжних галузей діяльності;
  • Шкала цінностей журналіста;
  • Рушійники читацького інтересу;
  • Інформаційний привід і пошук тем для створення матеріалу.
МОДУЛЬ 2 - ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВИХ МЕДІА, РОБОТА ЖУРНАЛІСТІВ І РЕДАКЦІЙ
  • Види та властивості інформації, особливості сприйняття;
  • Функції електронних медіа;
  • Основні форми збору інформації, їхні базові характеристики;
  • Методи та прийоми роботи з інформацією в мережі, техніка фіксації, фільтрації та обробки інформації;
  • «Шлях» журналістського матеріалу від автора до читача.
МОДУЛЬ 3 - ЖАНРОВА ПАЛІТРА ЖУРНАЛІСТА
  • Журналістські жанри та їхні визначальні параметри;
  • Специфіка жанрів інтернет-журналістики: особливості та перспективи;
  • Інформаційна, аналітична, художньо-публіцистична групи жанрів;
  • Жанри, що народилися в інтернеті;
  • Підготовка матеріалів у конкретних жанрах.
МОДУЛЬ 4 - СТВОРЕННЯ ВЕБ-ВИДАННЯ
  • Алгоритм редакційної справи в інтернеті (планування, моделювання, макетування видання, редагування);
  • Функція менеджменту в Інтернет-ЗМІ. Маркетинг у журналістиці;
  • Робота з мультимедійними доповненнями;
  • Створення уявної моделі редакції.


Заходи

  • Міжнародний фестиваль дитячо-юнацької журналістики "Прес-весна на Дніпрових схилах"

Scroll Up